maandag 27 oktober 2008

Gebonden Project Week 8 @ Ranj

Alweer een van de laatste weken van het gebonden project. Maandag heb ik een gesprek gehad met mijn stagebegeleidster over de voortgang van mijn gebonden project. Een positief gesprek met een groen licht voor mijn presentatie.

Verder ben ik het grootste gedeelte van de week bezig geweest met de ARG. Er bleek nog veel onduidelijk te zijn over opdrachten die de spelers moesten uitvoeren en we hebben geprobeerd met het hele gamedesign team daar een einde aan te maken. Dit is wel erg lastig omdat alles in overleg met elkaar moet en iedere beslissing een impact heeft op het spel (hoe groot of hoe klein dan ook).

Naast de werkzaamheden voor de ARG heb ik ook nog wat productiebegeleiding gedaan voor de Casual Game. Een aantal overleggen met programmeurs hebben ertoe geleid dat het FO op een aantal punten nog wat moet worden aangepast, maar verder verloopt alles goed. Hopelijk is hiervan volgende week een beta versie klaar en kan ik het met mijn presentatie spelen.

Op naar week 9 dus.

Geen opmerkingen: