maandag 3 november 2008

Gebonden Project Week 9 @ Ranj

Week 9 alweer. Wat gaat het toch allemaal veel te snel. Hierna nog maar 1 week en dan zit mijn half jaartje bij Ranj er alweer op.
Deze op een na laatste week stond volledig in het teken van de ARG. Aangezien er een aantal deadlines waren en er volgende week nog meer deadlines zijn, is iedereen deze week druk bezig geweest zoveel mogelijk af te krijgen.
Vooral de inhoud van het te printen materiaal moest geschreven worden, omdat alles volgende week naar de drukker moet. Ik ben daar samen met het gamedesign-team de hele week mee bezig geweest. We hebben veel kunnen bepalen, alleen een aantal beslissingen moeten nog genomen worden. Daar hoop ik in mijn laatste week nog aan toe te komen. Ik heb dan echter al een halve dag minder omdat ik 4 november moet presenteren.
Hard aan de slag dus!

Geen opmerkingen: